Originally posted by Den1GRator
View Post
Discutii anvelope de vara
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
M-am echipat recent cu Uniroyal RainSport 1 195/55/15 85V si am observat ca sunt mult mai bune decat Michelin Pilot Primacy doar ca sunt ceva mai zgomotoase. Ca si performanta pot spune ca se apropie foarte bine de Fulda Carat Attiro doar ca acestea erau mult mai silentioase.
Comment
-
Acum am 225/45/17 si sustin ca latimea mare si greutatea mare a rotii omoara performanta Accordului peste 100 kmh.
Xander- Te cred ca zbura Accordul peste 100km/h cu jantele pe 15. Eu am pt iarna jante cu 2.5 kg mai usoare decat cele stock si simt diferenta. E mai vioaie masina
Si cu toate astea 0-100 este afectat semnificativ, peste eu unul nu am observat, decat ca sta mult mai bine in curbe.2.0i 2005
Comment
-
Daca 225 ti se par mari pentru motor de 2, atunci pentru motor de 1.8?
Depinde de la om la om.
Eu unul prefer mai bine pe curbe, decat mai repede la 100.
Plus ca, daca pui mai inguste, rup mai repede aderenta la demaraj in forta.
Oricum, diferentele cred ca-s infime...The things you are scared of, are usually the most worth while...
If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->
Comment
-
Sa iti raspund foarte la obiect: eu plec in forta destul de des si intr-adevar am alta aderenta la plecare cu Potenza 050 late de 225 si alta stabilitate in curbe, dar cred ca si cu unele BUNE de 15 (16 ar fi ideal) poti sa pleci extrem de bine de pe loc (doar ca trebuie mai multa indemanare). Si tinand cont de cat taie acceleratia de dupa plecare (si inainte de 100 kmh, dar mie mi se pare ca in special dupa), nu cred ca se merita. Plus ca niste cauciucuri super aderente forteaza in curbe alte elemente ale trenului de rulare, plus ca e fun sa iti mai plece si masina de spate ca doar nu ne dam niciunul cu Accordul/Civicul de 2.0, respectiv 1.8 pe curbe sa scoatem timp bun...
Eu plec foarte bine de pe loc si cu cauciucuri de iarna pe 15 (cand e uscat pe jos), plecam si cu Michelin Energy pe 15...
Si caz real si probat este urmatorul: masina mea cu Potenza pe 17 si jante de SSE (~12 kg bucata) si masina lui Achim (identica cu a mea doar ca neagra) cu jante pe 15 de tabla si Michelin Energy (mizerii pe langa Potenza). Eu plec in fata cu jumatate de masina (am aderenta mai buna), pe treapta 2 a recuperat tot si o ia usor in fata, iar pe treapta 3 deja ma depaseste binisor (bara mea fata la 3 metri de bara lui spate). Deci diferenta e mare, nu doar se simte, ci chiar exista...
Sincer la vremea cand am testat asta masina lui Achim (CL7 2.0) statea fata de mine ~identic cu cea a lui Cata_Mahu (2.4 nou CU2), ceea ce e o performanta si eu cred ca asta doar din jante/cauciucuri.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Originally posted by LittleM@n View Postce benzine aveati in rezervoare? Si cat de vechi erau filtrele de aer?'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Originally posted by alex2680 View PostCe parere aveti de Michelin PS3 ?
Fata de vechile pneuri, PS3-urile sunt un pic mai bune la toate capitolele: nu patineaza la o plecare in forta, franare mai buna (deceleratie maxima 1.01g, conform Dynolicious), in curbe n-am reusit sa le fac sa piarda aderenta (dar nici n-am exagerat). Dar toate plusurile acestea pot fi si din cauza faptului ca sunt mai late si cu talon mai mic fata de vechile pneuri.
In schimb, unde am simtit o imbunatatire majora a fost la franarea cu pneurile reci, RE050A tinzand sa aiba performante foarte inconsistente daca nu sunt incalzite...
Partea buna la PS3 este ca, fiind model nou (PS3 a fost lansat in 2010, eu le-am luat in martie), mi s-a garantat ca sunt produse in Franta sau Germania (dureaza un pic pana aduc tehnologia in fabricile din Eastern Europe).
La momentul actual nu stiu daca mai e valabil argumentul meu.
Inca ceva, pe site-ul michelin.ro gasesti o lista de dealeri autorizati, asadar riscul de a cumpara niste fake-uri e minim...
In testul de pe ADAC 2010 ( http://www1.adac.de/Tests/Reifentest...PageID=280689# ),
PS3-urile au iesit pe locul 4, pierzand puncte la "impresia artistica" (zgomot la rulare, factor ecologic, uzura).
Strict ref. la performante uscat/umed ar fi pe locul doi, la egalitate cu Dunlop Sport Max TT, dupa Continental ContiSport 3. Numai ca pe Continentale pun pariu ca scrie "Engineered in Germany, made somewhere in Eastern Europe".Accord 2.0 Elegance
Comment
-
Daca e asa, din parerile unui prieten, Continental ContiSport 3 sunt niste anvelope mediocre spre bunicele; mai bune ca RE050A, dar nu cu prea mult in plus. Ba chiar el e mai dezamagit de Conti pe ploaie...
Mai bine iei Federal 595 RS, Hankook Ventus RS-2 Z212, Bridgestone Potentza RE 070, sau ceva din categoria asta (iar ca si pret, tot cat Michelin-urile sunt).
just my 2 cents...
Comment
-
Am si eu o intrebare. Se merita sa dau anvelopele de pe masina din semnatura (BS Turanza) pe niste Pirelli Cinturato 7?
Cand spun se merita ma gandesc in primul rand la zgomotul la rulare, apoi rezistenta la rulare, aderenta pe franare si apoi restul de performante.
Civicul Sedan mi se pare putin cam zgomotos si ma gandeam sa mai reduc putin nivelul cu ajutorul anvelopelor. Are cineva pe Civic Sedan, este multumit de ele, se merita?
Multumesc.Last edited by IB; 08-06-10, 08:26.
Comment
-
Si eu am facut rost de doua bucati Bridgestone Turanza ER300, nu stiu daca ajung vara asta sa le incerc pentru ca Uniroyalu ce l-am pus inca mai are carne suficient pt toata vara. Doar poate imi spuneti voi mai multe despre ele ca observ din Poll ca sunt pe locul doi.
Comment
-
Originally posted by LittleM@n View PostPirelli foarte probabil ca-s facute la noi, la Slatina...nu ca ar fi rau, dar...your choice'08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear
Comment
Comment