Discutii anvelope de vara

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cred ca parearea despre AMS este oarecum unanima printre noi.
    Dar vorbind strict de acest test, rezultatele par mult mai corecte decat multe alte bazaconii citite pe la ei.

    Referitor la experienta ta cu GSD3-urile, ele fata de RE050 foarte probabil ca nu au ranforsare pe peretele lateral. De asemenea, toata lumea spune ca la limita, pe viraje atacate agresiv, cand rup aderenta o fac brusc si violent, fara prea multe avertizari inainte, de unde probabil si impresia ta ca au tendinte dubioase. Daca ai fi vrut niste anvelope comparative, dar care sa rupa aderenta progresiv si sa ai feedback despre asta, luai Toyo T1R; nu or sa te "tina" la fel de tare pe curbe ca un GSD3, iar la limita sunt mai blande.

    Daca ar fi sa fiu nevoit acum sa-mi iau anvelope de vara, eu m-as uita ori la Hankook Rs 2, ori la Kumho Ecsta MX (KU15)...asta pentru ca Toyo R888&Co sunt prea scumpe si se consuma prea repede

    Comment


    • #17
      Kumho Ecsta as pune si eu, pe celelalt thread despre anvelope Yulasinio zicea de Hankook ca sunt excelente si il cred fiindca el le-a testat personal. Ideea de baza la cauciucuri mi se pare sa testezi tu/ sa afli de la oameni capabili care au experienta, nu din gura in gura si nu din reviste (ca acolo domnesc alte interese). Altfel e apa de ploaie. Bineinteles ca un proprietar de Logan (fara a dori sa jignesc) o sa zica ca cine stie ce cauciucuri medii sunt extraordinare etc.

      Mai exista si reversul si anume ca pentru masinile noastre (nu de circuit, nu modificate etc), cauciucuri precum R888 sunt prea mult din mai multe motive. Primul ar fi pretul si uzura rapida, al doilea ar fi faptul ca streseaza inutil componente ale masinii la plecarea de pe loc/curbe datorita aderentei foarte mari. Si cum oricum nu avem masini sa tragem de fiecare sutime, nu prea se justifica. Aici sper ca lumea e de accord cu mine! Eu asta am simtit si cu Potenza 050 de acum, imi imaginez cum e mai sus...
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • #18
        Cu toate ca nu prea se potriveste cu threadul, am si eu o intrebare. Si-a montat cineva pe Civic 5D anvelope cu talon de 50 in loc de 45? Adica 225/50/17, cum e pe Accordul nou. Ma gandesc sa trec la aceasta dimensiune, din pct de vedere al confortului
        ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

        Comment


        • #19
          Originally posted by Delphi View Post
          Man, Hankook sunt coreeni si nu chinezi, si de altfel nici nu fac cauciucuri proaste: http://en.wikipedia.org/wiki/Hankook_Tire
          as fi zis tot un drac, dar nu se poate...asa se mai schimba situatia pentru ca daca ne uitam ce masini au inceput sa faca, as avea incredere si in cauciucuri :P
          '17 Civic TypeR FK8 Championship White
          '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
          ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
          ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

          Comment


          • #20
            Originally posted by alex2680 View Post
            Cu toate ca nu prea se potriveste cu threadul, am si eu o intrebare. Si-a montat cineva pe Civic 5D anvelope cu talon de 50 in loc de 45? Adica 225/50/17, cum e pe Accordul nou. Ma gandesc sa trec la aceasta dimensiune, din pct de vedere al confortului
            Alex, din pacate nu merge, depaseste 3%, mai exact e 3.41 % si o sa ai erori de vsa -sistem franare.
            '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

            Comment


            • #21
              cum ai erori de VSA daca toate rotile se invart la fel, avand acceasi circumferinta? Masoara cumva dimensiunea rotii?

              Alex, in loc de 225/45R17 poti incerca 215/50R17, sau 205/50R17. Dar sunt sceptic ca vei castiga prea mult la confort...cel mai bine cobori la 16 pentru confort...dar si ala, s-ar putea sa fie doar de moment

              Comment


              • #22
                Am vb cu Alex de la Asko si mi-a spus ca se poate monta fara probleme 225/50/17 si ca diferenta de talon s-ar simti la confort. Ramane de vazut.
                ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                Comment


                • #23
                  Originally posted by LittleM@n View Post
                  cum ai erori de VSA daca toate rotile se invart la fel, avand acceasi circumferinta? Masoara cumva dimensiunea rotii?

                  Alex, in loc de 225/45R17 poti incerca 215/50R17, sau 205/50R17. Dar sunt sceptic ca vei castiga prea mult la confort...cel mai bine cobori la 16 pentru confort...dar si ala, s-ar putea sa fie doar de moment
                  Pai si la ce il ajuta sa puna 205/50/17 in loc de 225/45/17 actual? Balonul e acelasi, chiar mai mic, deci confort ioc, in schimb cauciucul e mai ingust si mai usor de "mirosit" de politisti ca e neconform cu standardul...

                  @Alex: Cu 225/50/17 s-ar putea sa arate dubios masina din cauza extrabalonului... Acum nu stiu ce sa zic, daca asa mult te deranjeaza la confort, merita sa incerci!
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • #24
                    205/50/17 e cu 0,4% mai mare, diferenta la talon fiind insesizabila.
                    215/50/17 e cu 2% mai mare, ceea ce s-ar simti la comfort, dar foarte putin.
                    225/50/17 e cu 3,5% mai mare, diferenta care se simte.

                    Latime mai mica, nu are sens sa pui, pierzi la aderenta si stabilitate.
                    The things you are scared of, are usually the most worth while...
                    If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

                    Comment


                    • #25
                      Sa inteleg ca nu are nimeni 225/50/17 pe Civic 5D...e posibil sa ai dreptate Xander, sa arate ciudat.
                      ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                      Comment


                      • #26
                        Alex, la softurile tyre calculator nu recomanda o diferenta mai mare de 3% fata de stock.
                        Ce presiune ai in caucicuri? incearca sa pui cu 0.2 atm mai putin, se simte...partea mai slaba e ca nu mai poti aborda curbele asa de tare...
                        '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by godspeed View Post
                          Ce presiune ai in caucicuri? incearca sa pui cu 0.2 atm mai putin, se simte...
                          Mereu ii fac 2.1-2.2 atm. Depinde
                          ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                          Comment


                          • #28
                            Eu cand am pus rotile de vara mi le-a umflat tipul de la vulcanizare la 2.5, era caruta masina, abia o suportam. Acum am 2.2 si tot as mai scoate ceva. Eu zic ca mai merge pana pe la 2.0 fara sa afecteze stabilitatea etc. Poate doar sa facem galme mai usor la cauciucuri.

                            @Corbu: E bine sa pui mai putin lat, ca nu avem super-car-uri sa ne trebuiasca atata aderenta, eu ma descurcam si cu 195 latime... Acum am 225/45/17 si sustin ca latimea mare si greutatea mare a rotii omoara performanta Accordului peste 100 kmh. Asta e adevarul. Cu rotile de iarna pe 15 zboara dupa 100, acum o ia incetisor... Deci ar fi bine un 205 zic eu, dar bate la ochi mai repede, cum am zis mai sus.

                            Eu zic intai sa incerci un 2.0 presiune!
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • #29
                              Xander- Te cred ca zbura Accordul peste 100km/h cu jantele pe 15. Eu am pt iarna jante cu 2.5 kg mai usoare decat cele stock si simt diferenta. E mai vioaie masina
                              ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by alex2680 View Post
                                Sa inteleg ca nu are nimeni 225/50/17 pe Civic 5D...e posibil sa ai dreptate Xander, sa arate ciudat.
                                Am eu rotile de iarna asa, nu arata ciudat. Uite aici cateva poze:
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                                Comment

                                Working...
                                X