Cred ca parearea despre AMS este oarecum unanima printre noi.
Dar vorbind strict de acest test, rezultatele par mult mai corecte decat multe alte bazaconii citite pe la ei.
Referitor la experienta ta cu GSD3-urile, ele fata de RE050 foarte probabil ca nu au ranforsare pe peretele lateral. De asemenea, toata lumea spune ca la limita, pe viraje atacate agresiv, cand rup aderenta o fac brusc si violent, fara prea multe avertizari inainte, de unde probabil si impresia ta ca au tendinte dubioase. Daca ai fi vrut niste anvelope comparative, dar care sa rupa aderenta progresiv si sa ai feedback despre asta, luai Toyo T1R; nu or sa te "tina" la fel de tare pe curbe ca un GSD3, iar la limita sunt mai blande.
Daca ar fi sa fiu nevoit acum sa-mi iau anvelope de vara, eu m-as uita ori la Hankook Rs 2, ori la Kumho Ecsta MX (KU15)...asta pentru ca Toyo R888&Co sunt prea scumpe si se consuma prea repede
Dar vorbind strict de acest test, rezultatele par mult mai corecte decat multe alte bazaconii citite pe la ei.
Referitor la experienta ta cu GSD3-urile, ele fata de RE050 foarte probabil ca nu au ranforsare pe peretele lateral. De asemenea, toata lumea spune ca la limita, pe viraje atacate agresiv, cand rup aderenta o fac brusc si violent, fara prea multe avertizari inainte, de unde probabil si impresia ta ca au tendinte dubioase. Daca ai fi vrut niste anvelope comparative, dar care sa rupa aderenta progresiv si sa ai feedback despre asta, luai Toyo T1R; nu or sa te "tina" la fel de tare pe curbe ca un GSD3, iar la limita sunt mai blande.
Daca ar fi sa fiu nevoit acum sa-mi iau anvelope de vara, eu m-as uita ori la Hankook Rs 2, ori la Kumho Ecsta MX (KU15)...asta pentru ca Toyo R888&Co sunt prea scumpe si se consuma prea repede

Comment