Problema Honda Accord - martori TSA VSA aprinsi dupa franare brusca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Honda Accord - martori TSA VSA aprinsi dupa franare brusca

    Salutare,
    Īntāmpin o problemă de cāteva zile.

    După ce apăs frāna brusc īn mers pānă ce mașina se oprește pe loc, aud sunetul de avertizare, iar după o secundă se aprind pe rānd:
    - martorul de presiune scăzută īn pneuri (nr 21), roțile au fost verificate și presiunea este īn regulă
    - apoi simbolul cu semnul exclamării (nr 40), cel care se aprinde cānd frāna de mānă este ridicată
    - apoi concomitent TSA + VSA īn cadranul vitezometrului.

    După oprirea motorului, eroarea dispare pānă la următoarea situație de acest gen (frānare bruscă).

    Recunosc, nu am aprofundat foarte tare subiectul dar aș vrea să vă īntreb dacă aveți idee ce s-ar putea īntāmpla. Vă mulțumesc anticipat, mă pun pe căutat īntre timp.

  • #2
    Toate par a avea legatura cu vreun senzor de ABS (ce masoara viteza unghiulara a rotii). E doar o parere.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • #3
      fara testor nu faci nimic.daca nu se mai accelereaza si masina are peste 100-150K km posibil sa fie senzorul AAP.(senzor pedala acceleratie)
      ''Un soim priceput nu-si arata ghearele.''

      ACCORD 2,4 EXECUTIVE i-vtec 193 cp A/T


      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/samiru/


      B-42-WTN
      B-41-WTN

      Comment


      • #4
        Accord CL7, AT. Anul trecut, martor VSA aprins, urmat de limitarea puterii motorului. De vina a fost bateria, care desi pornea masina nu asigura o tensiune suficienta pentru toti senzorii masinii. In cazul meu, spira din volan era cea care semnaliza.
        S-a resetat cu testerul, s-a inlocuit bateria si s-a rezolvat problema.
        Evident poate fi si un senzor defect, dar iti recomand sa verifici si bateria cu scaner dedicat. Daca este ea, sunt sanse mari sa nu fie de vina senzorul care iti aprinde VSA-ul. Bafta!

        Comment


        • #5
          Am omis sa iti spun, ca si in cazul meu, oprirea motorului si repornirea, reseta semnalele din bord. Reveneau aleatoriu in scurt timp.

          Comment


          • #6
            Salutare!

            Īnainte de vizita īn service, problema era prezentă oricānd, iar după oprirea/pornirea motorului erorile persistau īn bord.

            Săptămāna trecută am programat mașina la Honda Nord (un service care mi-a creat o impresie foarte bună), pentru investigații. Explicația pentru problema mea: gradul de uzură pentru discuri + plăcuțe este de 80%, acest lucru generānd un deficit de lichid de frānă, iar diferența de nivel pornește senzorii VSA / TSA care se aprind īn bord.
            Īncă nu am īnțeles legătura cu martorii de presiune scăzută din anvelope, rămāne un mister pentru moment. Ideea este că după completarea cu lichid de frānă, erorile nu mai apărut.

            Am pus pe to-do list cāt mai urgent īnlocuirea pieselor de mai sus. Cu frānele nu-i de joacă Pe de altă parte, mă bucur că a fost doar atāt.. īmi imaginam că s-a bușit modulul de VSA/TSA, deja era prevăzută o gaură īn buget pe final de an.

            Mulțumesc din nou tuturor pentru timpul acordat și pentru răspunsuri!
            Cele bune,

            A.


            Last edited by Andrzej; 12-12-19, 14:20.

            Comment


            • #7
              Pai ai senzori pe presiune in roti? Nu cumva ai sistem care se bazeaza pe senzorii de ABS/VSA?

              Comment

              Working...
              X