Frana de mana doar pe o roata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frana de mana doar pe o roata

    Salut . Am o problema care trebuie rezolvata cat mai repede , am frana de mana doar pe roata din stanga spate. Aveti idee de ce ?

    Mod edit: te rog ca pe viitor sa nu mai foloseste prescuratari de chat.
    Vali_lj
    Tech Geek
    Last edited by Vali_lj; 03-09-11, 11:38.

  • #2
    Nu am idee de ce, dar am certitudinea ca Regulamentul specifica in mod foarte concis faptul ca userii TREBUIE sa evite scrierea tip mIRC, respectiv cea plina de prescurtari.

    Comment


    • #3
      Trebuie sa verifici ferodourile sau placutele daca nu sunt tocite apoi cablul la frana de mana de la maneta pana la fiecare roata sa nu fie rupt sau blocat pe undeva.
      ...in inima mea sunt toate de Accord.

      www.eRecenzii.ro

      Comment


      • #4
        cablul poate avea probleme!!!!!!!!!

        Comment


        • #5
          A strans careva frana de mana la Accord CU? Am stat 2 saptamani cu frana de mana anulata din cauza unui etrier blocat. Dupa inlocuirea etrierului observ ca este foarte slaba si trebuie sa o trag la maxim. Frana este legata pe etrier...se umbla undeva prin consola?...A avut cineva probleme?
          Honda Accord Executive IX, 2.0 i-VTEC, Comfort M/T, Cobalt Blue Pearl (CU1/1)


          "La sfarsit nu conteaza anii din viata ta, ci viata din anii tai."

          Comment


          • #6
            Am Accord CU2, nu am avut niciodata probleme cu frana din tambur. A fost un moment insa, cand la gropi, auzeam un tzacanit in zona dreapta spate, si l-au rezolvat baietii de la Asko. Era vorba de cablu sau mansonul acestuia, care batea in bascula. Este greu de crezut, in cazul tau, ca e vb de cablul principal, ai fi avut probleme la ambii tamburi la franare. Eu tind sa cred ca este legat de etrier sau pistonas sau culisant. Intrebarea mea ar fi: la franare din pedala, franeaza ambele roti? Adica placutele principale, cele de pe discuri, nu cele de la frana de mana.

            Comment


            • #7
              Nu am probleme cu franarea din pedala....cablul franei de mana este legat pe etrier...din cauza ca a fost dat jos etrierul, acum s-a slabit si trebuie putin strans...nu exista placute de la frana de mana...sunt aceleasi

              Sent from my Stellar Elite 3G using Tapatalk
              Honda Accord Executive IX, 2.0 i-VTEC, Comfort M/T, Cobalt Blue Pearl (CU1/1)


              "La sfarsit nu conteaza anii din viata ta, ci viata din anii tai."

              Comment


              • #8
                Am presupus gresit, atunci. Nu stiu ce sa zic Dar daca il strangi, totul va fi ok.

                Comment


                • #9
                  Deci...stie cineva de unde pot strange cablul la frana de mana. Accord 2009 CU cu cablul legat pe etrieri.
                  Honda Accord Executive IX, 2.0 i-VTEC, Comfort M/T, Cobalt Blue Pearl (CU1/1)


                  "La sfarsit nu conteaza anii din viata ta, ci viata din anii tai."

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie demontată consola centrală de la scrumieră până la suportul de pahare, inclusiv.
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • #11
                      M-am apucat de demontat toata consola unde este suportul de pahare (pe care l-am schimbat cu cateva luni in urma) + partea din spate unde sunt turbinele de aer ...din pacate nu am gasit acel cablu + piulita care trebuie stransa cu tubulara cum am vazut in ceva filmulete pe youtube....ghinion ca arata altfel....pentru cei care si-au bagat nasul sa stanga calbul de frana de mana la Accord 2009, 2.0, CU (cu cablul legat pe ertrieri), va rog, poate ma ajutati cu alte detalii ce imi pot fi de folos.
                      Honda Accord Executive IX, 2.0 i-VTEC, Comfort M/T, Cobalt Blue Pearl (CU1/1)


                      "La sfarsit nu conteaza anii din viata ta, ci viata din anii tai."

                      Comment


                      • #12
                        O mica nedumerire, de necunoscator:


                        De multe ori, in special iarna, prefer sa las masina in viteza, in loc sa trag frana de mana sau in loc sa le fac pe ambele.

                        Poate fi considerat acest lucru un ''bad habit''? in sensul ca ar putea afecta o anumita componenta a masinii?

                        Plan inclinat sau plan orizontal, influenteaza cu ceva? Pe plan inclinat obisnuiesc oricum, sa trag si frana de mana.

                        Comment


                        • #13
                          Fac exact la fel, Scarr, vara, iarna. Dintotdeauna. Frina de mina o trag doar cind masina e in panta/rampa si asta dupa ce am bagat in viteza si am lasat ambreiajul. Apoi las frina (masina misca pina anclanseaza pe-acolo) si abia apoi daca cred ca e cazul trag frina de mina. Mai mult, evit sa las trasa frina de mina iarna, se mai lipesc placutele de disc si imi aparea un sunet/pocnet scurt cind se dezlipeau.
                          Am intilnit si opinii contrare, anume sa tragi frina de mina intotdeauna si sa lasi cutia in punctul mort insa argumentele nu m-au convins. N-am a le contesta, dar pina la proba contrarie (inginereasca, gen i-ar face rau cutiei) eu fac cum am descris.
                          Io si Ea
                          Senior Member
                          Last edited by Io si Ea; 12-10-16, 17:07.
                          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                          Comment


                          • #14
                            la AT din cate stiu eu recomandarea e sa tragi frana de mana chiar inainte sa pui masina in park
                            ca sa nu pui stress pe cutie

                            Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • #15
                              Eu o folosesc constant, și niciodată n-am avut probleme cu ea. Adică o trag mereu când opresc, înainte de a elibera pedala de frână. La cutia MT nu are nici un impact, la AT procedându-se astfel, e ajutată cutia.

                              Mi se mai întâmpla și mie să se lipească plăcuţele de discuri, dar ignoram cu succes zgomotul de la plecare.

                              Cred doar într-o chestie, anume că folosind-o zilnic, se previne ancrasarea ei, in special pe timp de iarnă (zăpadă, îngheț). O fi, n-o fi, greu de dovedit, dar și taică-meu de când s-a învățat astfel, n-a mai avut probleme cu ea de ani (unde înainte o păţea des), iar Dacia e cunoscută (și) pentru problema asta.

                              Cei doi cenți ai mei.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment

                              Working...
                              X