Lichid de frana

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut,
    Stie cineva de unde pot achizitiona un adaptor pentru inlocuit lichidul de frana? Ma refer la dispozitivul (capacul ) care se monteaza pe rezervorul de lichid de frana si se conecteaza la compresorul de aer. La japoneze este diferit filetul si nu gasesc nicaieri.
    Multumesc

    Comment


    • #77
      Gata, am rezolvat problema. Am achizitionat un adaptor din America. Astept sa vina saptamana viitoare si sa inlocuiesc lichidul de frana.

      http://www.speedibleed.com/http-www-...-html-268.html.

      Va anunt cum a decurs operatiunea.

      Comment


      • #78
        Cum ai rezolvat? Eu am aceeasi problema, trebuie inlocuit lichidul de frana si nu vreau sa merg la reprezentanta. Am fost in 2 unitati service si mi-au spus ca nu au adaptor pentru acel capac...
        Chiar nu se gasesc aceste adaptoare in tara? Adica toti cei cu japoneze cand schimba lichidul de frana tre sa mearga la reprezentanta (unde costa de 3 ori mai scump)? Sa mai incerc si la alte service? Eu am cumparat deja lichidul - la reprezentanta cred ca mi-l schimba doar cu lichid de frana cumparat de la ei.

        Comment


        • #79
          Originally posted by alecsus27 View Post
          Cum ai rezolvat? Eu am aceeasi problema, trebuie inlocuit lichidul de frana si nu vreau sa merg la reprezentanta. Am fost in 2 unitati service si mi-au spus ca nu au adaptor pentru acel capac...
          Chiar nu se gasesc aceste adaptoare in tara? Adica toti cei cu japoneze cand schimba lichidul de frana tre sa mearga la reprezentanta (unde costa de 3 ori mai scump)? Sa mai incerc si la alte service? Eu am cumparat deja lichidul - la reprezentanta cred ca mi-l schimba doar cu lichid de frana cumparat de la ei.
          E 100 lei un schimb de lichid de frana la reprezentanta, nu mi se pare asa scump mai ales ca il schimbi o data la 3-4 ani...Ti-l schimba si daca ai tu deja cumparat.

          Comment


          • #80
            Salut,
            Ma puteți ajuta cu un sfat, va rog? Cum se face corect schimbul lichidului de frana? Am fost recent la service (autorizat RAR, dar nu reprezentanta Honda) pentru revizia de 80.000 km la un Jazz benzina 1.3 din 2012. Mecanicul mi-a zis, fara sa se uite la mașină, că nu mi poate schimba lichidul de frana pe loc pt că trebuie să comande conductele de frana pt puntea fata. Mi-a zis că trebuie să spele circuitul cu alcool după ce-l golește și dacă acele conducte sunt vechi se umfla și crapa. Așa că mai bine le schimba... Am zis pas. Mi s-a părut un pic ciudat și am zis că mai verific. Nu am găsit ncă nimic concludent, așa că vă rog să mă ajutați cu un sfat.
            Totodată, as vrea sa vă ntreb dacă o data cu schimbarea lichidului de frana se schimba și lichidul ambreiajului (știu că e tot lichid de frana). Bănuiesc că e circuit separat pt că sunt recipienți separați sub capota.
            Mulțumesc mult pt. sfaturi.

            Comment


            • #81
              Metoda clasica. Pedala si aerisire pe fiecare roata in parte. Incepi cu dreapta spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata.
              Inainte sa incepi procedura de aerisire umpli borcanul cu lichid de frana, urmaresti si completezi dupa fiecare roata. Cand termini procedura readuci la nivelul initial din vas lichidul de frana. Daca e mai putin, completezi. Daca e mai mult scoti cu seringa.
              De ambreiaj nu stiu ce sa zic. Eu am patit o! Daca ai probleme cu pompa de ambreiaj mai bine nu o faci.

              Comment


              • #82
                Merge licid de frana la ambreiaj !
                Dar e bine sa faci la un service unde au aparat din ala de iti scoate aerul din insralatie.

                Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

                sigpic

                Comment


                • #83
                  Cel mai simplu si usor e sa-ti faci o bere si 3 barfe cu 2 amici...apoi le spui sa te ajute ...
                  Scoti cu o seringa din “rezervor” uleiul vechi pana ajunge pe fund...
                  Pui lichid nou pana se umple ... dai bidonasul in mana unuia dintre amici sii spui sa completeze cand e la jumatate...
                  Al doilea il pui sa dea la pedala
                  Iar tu deschizi “supapa” si il scoti pe cel vechi !!!

                  ———
                  Da ... tot DOT4 se foloseste si la ambreiaj
                  Procedura este aceiasi ca la frane
                  Si poti apela tot la acei 2 amici ... numai ca te mai costa 2 beri )
                  Pompa de ambreiaj cu supapa se afla in fata motorului ( foto a unui 1.4 dar si pe1.8/2.2 e in aceiasi pozitie




                  Sent from my iPhone X usingTapatalk
                  HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                  CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                  Comment


                  • #84
                    Mulțumesc mult pentru răspunsuri. Din cate vad, nici vorba de schimbat conducte sau spălat instalație!

                    Comment


                    • #85
                      Alea sunt povesti!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Geo66 View Post
                        Mulțumesc mult pentru răspunsuri. Din cate vad, nici vorba de schimbat conducte sau spălat instalație!
                        Nu stiu la ce te referi dar ...Daca vrei sa schimbi tuburile de frana din clasicele de cauciuc cu cele -in inox- tip Hel, Goodridge, etc etc acolo e ceva mai mult de munca ... si depinde mult si de masina
                        Eu la FN1 pe spate pentru furtunele 5+6 am avut de furca ...
                        ———
                        Instalatia -se spala- cu noul lichid
                        Tu cand il schimbi dai afara pe la valva pana iese curat si fara aer...



                        Sent from my iPhone X usingTapatalk
                        HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                        CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                        Comment


                        • #87
                          Cand auzi din astea, te intrebi in ce stare or fi masinile din jurul nostru, cand asemenea mecanici au grija de ele... Sa curete cu alcool sistemul pana se umfla si crapa furtunele...
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Xander View Post
                            Cand auzi din astea, te intrebi in ce stare or fi masinile din jurul nostru, cand asemenea mecanici au grija de ele... Sa curete cu alcool sistemul pana se umfla si crapa furtunele...
                            ) Stii care e partea frumosa ?!
                            Ca multi sunt convinsi ca asa se face...neafectand tuburile . La fel si la curatirea chederelor (ca sa ies putin din topic)


                            Sent from my iPhone X usingTapatalk
                            HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                            CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                            Comment


                            • #89
                              Cei care vreti sa goliti sistemul cu aer comprimat ca apoi sa-l umpleti la loc va sfatuiesc sa aveti la indemana un computer pentru testat franele. Eu am facut asa la o masina si mi-am mancat ficatii pana am aersit-o. Fara acel computer care sa actioneze pe rand supapele din distribuitorul ABS/ESP nu faceti nimic! Varianta cu pus un lichid peste celalalt e mai "safe" dar nu garanteaza eliminarea completa a lichidului vechi tocmai pentru ca anumite circuite din blocul ABS nu se dechid.
                              De fapt lichidul se testeaza inainte de operatiune pentru prezenta apei (fiind hidro absorbant absoarbe vaporii de apa din atmosfera). Daca testerul indica lipsa apei eu unul nu as mai face inlocuirea decat in cazul in care au fost probleme la garniturile etrierilor sau in alte parti (si astfel s-a contaminat uleiul cu diverse particule) sau chiar se vrea trecerea la un alt tip de lichid.

                              Comment


                              • #90
                                Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Pnă la urmă e amuzat să deții Honda și cnd vezi ce reacții generezi prin service-urile unde se lucrează numai cu germane... Eu m-am uitat in cartea service a mașinii și am văzut ca, n conformitatea cu recomandările producătorului, trebuie schimbat lichidul de frnă, pe lngă ulei și filtre. Cu uleiul și filtrele a fost ușor (deși 0W20 și Motul e ceva exotic pt mecanici). Macar e de apreciat că omul lucrează cu factura și cu documente pe tot ce face. Mulțumesc mult și să auzim de bine!

                                Comment

                                Working...
                                X