Probleme discuri sau placute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme discuri sau placute

    Buna ziua
    Intreb si eu ca necunoscator daca ce se vede in pozele din attach este OK sau exista o problema la sistemul de franare ( Civic Sedan ), la Accord nu arata asa dicurile.....
    Multumesc
    Attached Files
    Honda Accord 2.0 i-vtec Executive Carbon Bronze

  • #2
    Așa se fac cānd ții plăcuțele pānă īn ultima clipă, parcă au fost și cam īncinse, etrieri blocați? Grosime mai au?

    Trimis de pe al meu GSmart Akta A4 folosind Tapatalk
    GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

    Comment


    • #3
      grosime mai au masina nu are decat 70.000km ma gandesc ca nu se retrag placutele pt. ca atunci cand opresc masina parca nu se simte libera parca o mai tine ceva la Accord dupa ce o opresc mai hotarat se duce putin in spate, iar discurile sunt argintii pe cand la Civic sunt cenusii....
      Honda Accord 2.0 i-vtec Executive Carbon Bronze

      Comment


      • #4
        Salut. Ma bucur ca ai deschis acest topic si as fi vrut sa te ajut , dar problema e ca nu ma prea pricep nici eu cine stie ce. As dori sa intreb pe cei mai priceputi in cauza, daca se etrierii sunt blocati, cum as putea reyolva problema, ca si la mine la civic fk3 cred ca am o problema pe fata la roata stanga, dar nu stiu daca am etrierii blocati sau e un rulment, pentru ca atunci cand rulez cu viteza intre 55-110 se aude un vajait ca si cum ar fi fier pe fier. Am pus mana pe discul din fata dupa 60 de km rulati, si ardea. E normal? Specific ca placutele a fost schimbate, dar discurile nu si au o oarecare uzura. Mersi

        Comment


        • #5
          Nimeni nici o parere.....
          Honda Accord 2.0 i-vtec Executive Carbon Bronze

          Comment


          • #6
            Pozele nu-mi spun nimic, totul pare ok.
            E normal să fie discurile cenusii, nu au protecție antioxidanta, nu trebuie să-ți faci probleme.
            Referitor la faptul că nu simți Masina libera, probabil trebuiesc gresati culisantii etrierilor.
            La km tai nu cred că ai probleme de rugina la pistonase.

            Comment


            • #7
              Originally posted by kyturelm View Post
              Salut. Ma bucur ca ai deschis acest topic si as fi vrut sa te ajut , dar problema e ca nu ma prea pricep nici eu cine stie ce. As dori sa intreb pe cei mai priceputi in cauza, daca se etrierii sunt blocati, cum as putea reyolva problema, ca si la mine la civic fk3 cred ca am o problema pe fata la roata stanga, dar nu stiu daca am etrierii blocati sau e un rulment, pentru ca atunci cand rulez cu viteza intre 55-110 se aude un vajait ca si cum ar fi fier pe fier. Am pus mana pe discul din fata dupa 60 de km rulati, si ardea. E normal? Specific ca placutele a fost schimbate, dar discurile nu si au o oarecare uzura. Mersi
              După 60km rulați cu un etrier blocat nu poți pune māna nici pe janta.
              Acu probabil că nu mai revine de tot la loc, greseaza culisantii.
              Referitor la zgomot, cel mai probabil e rulmentul, astea noi suferă la capitolul asta !

              Comment


              • #8
                Urmeaza sfatul de a unge culisantii etrierului si daca problema persista verifica daca nu cumva este blocat pistonul etrierului. Ai schimbat pina acum placutele? Apropo de zgomotul de fier pe fier, sunt unele placute care au o lamela de semnalizare a uzurii. Daca s-a ajuns la ea face un zgomot aparte tocmai ca sa te atentioneze. Nu stiu insa daca masina vine livrata din fabrica cu acest tip de placute. Tine-ne la curent cu mersul verificarilor. Vezi pe youtube cum se demonteaza etrierii si placutele.


                Trimis de pe al meu HUAWEI SCL-L21 folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Plăcuțele le-am schimbat și acum le-am verificat și sunt bune. Discurile ar trebui schimbare īn opinia mea, lucru ce voi face cat de curānd sa schimb toate Discurile și Plăcuțele. Problema consta și la anvelope, mia spus cineva ca sunt ovalizate la o simpla verificare. Rulmentul o fi și nu prea, pentru ca am verificat la 3 service-uri și au spus ca nu sunt probleme. De curānd am făcut și inspecția tehnic și nu am avut probleme. Cu anvelopele de iarna nu face acest zgomot insuportabil. Oricum schimb și anvelope pentru ca sunt o marca aiurea, și plăcute și discuri și apoi vad. Problema e dacă ma uit pe la etriere pe acolo, nu īmi trebuie presa sa ii pun īnapoi?

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Este normal sa se incinga discul de frana in 60km. Sa retinem: placuta atinge fin discul si atunci cand nu franam. Si placuta si discul trebuie sa fie la o temperatura similara, at all times. Altfel, la franare, s-ar produce o incalzire prea abrupta, prea brusca, care ar putea ovaliza discul daca in 10 secunde urca temperatura sa cu 100C fata de temperatura dinaintea franei respective. Cum a spus si Toyboy mai sus, daca era ceva blocat, pistonasul sau culisantul, dupa 60km simteai caldura din janta dinainte s-o atingi, si daca ai atinge-o te-ai arde la mana. Eu din ce vad in pozele alea (trebuia si o poza din semiprofil sa vedem cat de uzat e discul), este posibil ca placuta sa fi fost cam dura.
                    Ideea este ca pe disc se vad clar fagurii dintre discuri, sub forma de imprimeu. Asa de mult este subtiat discul?
                    Pentru siguranta, as curata pistonasele, as unge culisantii, si daca placutele apar lucioase sau arse la aspect, le-as freca cu smirghel. Bafta

                    Comment


                    • #11
                      Azi am desfăcut roata și am tras un ochi pe acolo. Am desfăcut etriere și plăcuțele. Am smergheluit puțin plăcuțele cade sunt īntr-o stare īncă bună, īn plus am găsit un culisant blocat. Lam desfăcut și l-am uns cu vaselina normala deși am văzut īn multe părți, ca se folosește vaselina albastra care e rezistenta la temperaturi mari. Culisante practic era "ars" nu mai era lucios cum era celălalt. Acum sper cānd schimb frānele sa schimb și acei Culisanti. Am văzut ca se vānd cu 20 de euro circa setul care include 2 culisanti, 2 șuruburi și 2 gumele alea de cauciuc. Problema a e ca ochiul meu a observat ca și discul e ovalizat. Īn concluzie zgomotul e de la disc_culisanti_plăcute. Sa vad cānd le comand și le schimb fata spate și īmi iau de o grija. Optez discuri și plăcute intre Brembo și trw. E ok?

                      Comment


                      • #12
                        Ai gresit bagand vaselina normala la ghidajele de etrier. Vaselina normala ataca cauciucul de protectie si o sa blocheze din nou ghidajul.
                        Unde am lucrat eu foloseam
                        http://www.ebay.com/itm/Aprilia-Brem...3D331806755542

                        Comment


                        • #13
                          Discurile alea au primit tratament de placute ieftine... Ce placute ai pus (marca) ? Placutele din gama low cost contin mult fier si rup din discuri mai mult decat e nevoie. Am simtit asta e pielea mea... La discuri nu iti recomand brembo, cel putin nu pe fata. Verifica etrierele sa nu fie blocate (stiu baietii la service cum) si unge culisantii cu vaselina speciala de culisanti si nimic altceva (eu am schimbat un rulment de la vaselina albastra, buna pt orice). Vaselina de culisanti e mai greu de procurat, cauta bine inainte. Spor!

                          Comment


                          • #14
                            Gata. Stiu ca am gresit cand am pus vaselina din aia normala, dar nu aveam de alta pe moment. Am comandat discuri fata spate zimmerman, si placute fata spate trw. Am comandat si culisanti pe fata la amandoua rotile cu tot cu garnituri si suruburi. Daca tot schimb discurile si placutele, am comandat si 2 litri de lichid de frana sa il schimb , dot 4. Initial am vrut sa iau dot 5.1 , dar m-am razgandit avand in vedere ca pe capul de la lichid de frana am vazut ca scrie dot 4, m-am gandit ca asa a fost proiectat sistemul pentru dot 4. Am auzit ca daca sistemul e facut pentru dot 4 si tu pui ceva superior, poate sa arda nu stiu ce...bla bla bla , asa ca ...tra la la. Sper sa fie bine si revin cu detalii dupa ce le montez. Asta abia saptamana viitoare. In legatura cu vaselina speciala pentru culisanti, am sa caut sa cumpar undeva pe la magazin de piese auto; trebuie sa gasesc acolo. Am o intrebare , si anume daca stie cineva un link cum se schimba lichidul de frana. Cand spuneti daca nu cumva sunt blocatii etrierii, va referiti la pistonul care impinge? Ca daca e acela, pe partea de la sofer cand am umblat pe acolo, am pus pe cineva sa apese frana cu motorul pornit si pistonul era ok, impingea catrea afara. In plus am deschiz surubul de la aerisire de lichid si arunca si pe acolo, deci cred ca e in regula. Placutele anterioare care le-am montat nu imi aduc aminte ce marca am pus, dar sunt inca destul de bune. Masina mea e din 2006 , si sincer nu cred ca au fost schimbate vreodata discurile. Placutele le-am schimbat eu odata, masina avand-o de aproape 2 ani.

                            Comment


                            • #15
                              Cu cat lichid de farana ai luat faci schimbul la 3 civicuri.Puteai sa iei si 5.1 ca nu ii face rau mai ales daca mergi mai sportiv.Vaselina de culisanti ti-asi recomanda ATE Plastilube.
                              De schimbat lichidul de frana ti-as recomanda sa mergi la service sa il schimbe.
                              https://www.youtube.com/watch?v=OArwtcBaeLE
                              2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                              EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                              Comment

                              Working...
                              X