Recomandare anvelope Civic TypeR FN2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recomandare anvelope Civic TypeR FN2

    Salut,

    In primul rand mentionez ca nu am gasit un thread dedicat gumelor de pe TypeR pe forum, asa ca am preferat sa deschid unul nou. Stiu ca este unul general despre cauciucuri, dar la FN2 e cumva altceva datorita nevoii mai mari de aderenta, dimensiunilor mari ale jantei, nevoii de perete rigidizat pentru a sustine stabilitatea in curbe (oare?) etc.

    Dupa cum unii deja stiu, am schimbat Accord-ul cu un TypeR FN2.

    Toate bune si frumoase, masina este din dec 2010, 22.000 km, dar are cateva mici probleme: niste zgarieturi minore si 2 jante strambe (una destul de rau) + 2 cauciucuri cu galme, evident. Daca pentru zgarieturi si 1 janta + 1 cauciuc s-a dat inlocuire pe CASCO, pentru cealalta roata nu au acceptat nici macar cauciucul pe motiv ca janta nu e vizibil indoita... Desi ambele fusesera strambate in acelasi eveniment (lucrari la sosea -> sant) si mai mult si bara fata fusese julita pe dedesubt. Ma rog... asta e alta discutie, referitoare la cat de "amabili" sunt cei de la Uniqa...

    Asadar la momentul actual am 4 x Bridgestone Potenza RE050a, 2 impecabile, unul cu o galma micuta si unul cu una mare, dar care va fi inlocuit.

    Intrebarea este: se merita sa fac un efort sa cumpar un set de 4 gume noi, alta marca/ model?? Evident solutia de buget ar fi ca pe langa cel nou pe care il obtin de la CASCO sa mai cumpar unul identic si practic sa am 2 gume Potenza re050a noi pe fata si 2 in stare foarte ok (cred ca au cam 12-15.000 km de mers lejer) pe spate.

    Problema este ca aceste Potenza RE050a, pe care le-am folosit si pe Accord 2 sezoane (erau totusi pe 17'') sunt oarecum praf...

    Neincalzite nu ofera aderenta corecta, la franare se simt dubios si parca nu agata asa grozav, pe ploaie sunt din nou slabe. Altfel sunt ok, destul de progresive, rezista destul de bine etc.

    Cea mai mare problema e legata de confort - sunt dure ca dreq... Si daca la Accord nu prea imi convenea, dar totusi era acceptabil, la TypeR se simt oribil din cauza suspensiei extrem de dure... Testand pe Accord Michelin PS3 care mi s-au parut la ani lumina dpdv aderenta pe ploaie, franare, silentiozitate si confort, ma bate gandul sa iau si pentru FN2 un set de PS3. Sau daca nu PS3, poate Dunlop SportMaxx RT sau GY Asymmetric 2 (poate ma ajutati cu un sfat). In felul asta ma gandesc ca as face si R-ul o masina ceva mai digerabila zi de zi.

    Sunt sigur ca din motivele expuse mai sus, ar fi mai bine, DAR nu cumva din cauza peretilor mai putini rigizi la pS3 s-ar simti mai putin precisa directa in curbe/ nu ar mai fi asa stabila masina? Totodata, daca cu peretii astia ranforsati primul proprietar a reusit sa distruga 2 gume, cu alte modele nu ar fi chiar mai usor? Nu as vrea sa schimb cauicucuri odata cu uleiul de motor...

    So, bottom line, si-a schimbat cineva gumele la FN2? Daca da, cu ce si ce opinii aveti? Sunt bune si parerile celorlalti, in masura in care se raporteaza la ce am scris mai sus.

    Sper sa ma ajutati, intr-o saptamana trebuie sa iau aceasta decizie. Bine, nici nu stau in drum sa arunc 3000 RON pe gume noi, dar ce sa mai zic acum...

    Multumesc!
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

  • #2
    Am eu PS3, m-am lovit exact de ce ai scris tu. Nu as mai lua din nou.
    Recomandarea mea: mai ia un bridgestone si fa cum ai zis: 2 noi pe fata si 2 ca noi pe spate, cel putin pana vara viitoare.
    Eu le duc dorul, am facut si un circuit cu ele si nu m-au dezamagit.
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

    Comment


    • #3
      Cred ca am mai scris lucrul asta odata dar il repet: anvelopele cele mai bune se pun pe spate.
      ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

      Comment


      • #4
        Mergi tot pe Bridgestone. Daca vrei totusi sa incerci altceva, cauta gume cu lateralele intarite.
        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

        Comment


        • #5
          Ma gandeam eu ca Accordul nu e FN2, deci se vor schimba datele problemei si la gume.

          @Doc: Am inteles ca noile SportMaxx RT ar avea umerii intariti, tocmai pentru a ajuta directia. Totusi, ele sunt foarte usoare (cam cu 1.5 - 2 kg sub celelalte), deci nu vad cat de duri ar putea fi peretii... Cred ca e doar chestie de marketing. GY A2 sunt recunoscute ca avand peretii moi, iar PS3 am acum pe Accord si se simt destul de moi peretii, doar ca sunt gumele foarte aderente si sta bine masina pe ele.

          Mai astept sugestii, dar in principiu din ce ziceti si voi o sa raman pe re050a.

          Ma tentau maxim Maxx RT, mai ales dpdv greutate. La primavara vreau sa cumpar si un set de jante mai usoare (macar sub 10 kg) si daca mai reduceam si la gume, scoteam un 19 kg roata, era o treaba. Fata de 22+ cat cred ca au acum...
          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

          Comment


          • #6
            Ca sa faci treaba cu jantele si sa merite investitia, cauta ceva pe la 7-8kg. Cu 10kg esti foarte aproape de cele stoc. Eu am avut Eagle F1 Asymetric si aveam impresia ca s-a stricat suspensia. La fiecare intrare sau iesire din depasire aveam balans pe caroserie. Mama ce senzatii naspa am trait cu gumele alea.
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #7
              Yoko Advan Ad08 , best! sidewall ff stiff! sau toyo r1r!
              Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
              '04 Accord 2.4 A/T CL9

              Comment


              • #8
                Si eu trebuie sa imi aleg cauciucuri, dar pe 17. Am in vedere urmatoarele : Pirelli Pzero (fara Nero, Rosso)
                Dunlop SP Sport Maxx RT (cele mai usoare, cu 8,1 kg la dim 225/45/17)
                Goodyear F1 Assimetric 2
                Michelin PS3 (am deja dar pe 16 si mi se pare ca are umerii cam moi, si par cam nesigure pe viraje)
                Federal RSR (semislickuri)

                Comment


                • #9
                  Pe ce masina vrei sa pui gumele? Ca asta mi se pare cel mai important. Mie unul pe Accord mi s-au parut geniale PS3. Mult peste re050 care erau mega dure fara sens...
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • #10
                    Pe o Mazda 3 1.6 CD.

                    Comment


                    • #11
                      http://toyotires.com/tire/pattern/pr...petition-tires

                      Singurul dezavantaj e ca au un zumzait la rulare la anumite viteze si pe anumite suprafete si pe ploaie torentiala e risc de acvaplanare, insa la <100 nu ar trebui sa fie probleme. In rest, se incing de te frigi la maini.
                      sigpic

                      HONDA - THE POWER OF DREAMS
                      Honda Civic Type-R FN2

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu cat de "street legal" sunt Toyo R888, si se duc f repede, au Treadwear 100
                        Last edited by macione; 04-09-13, 10:33.

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiu cat de "street legal" sunt Toyo R888, si se duc f repede

                          Comment


                          • #14
                            Pai depinde ce vrei sa faci cu masina. Daca o rupi pe curbe, vei vrea maximul de aderenta. Daca mergem linistit, cu maxime sustinute de 160 pe autostrada, Potenza OEM sunt foarte bune. Eu personal sunt multumit de Potenza si cred ca tot asta voi lua cand le voi schimba.
                            sigpic

                            HONDA - THE POWER OF DREAMS
                            Honda Civic Type-R FN2

                            Comment


                            • #15
                              Toyo R888 sunt road-legal. Aderenta este iesita din comun, dar se uzeaza foarte repede si din spusele celor care le-au folosit sunt decente pe ploaie (a se citi spre nasoale).

                              Problema e ca si daca te dai maxim pe curbe, la un TypeR mi se par exagerate rau ca si clasa de cauciucuri... Nu mai zic la Mazda 3 1.6. Fara suparare man, eu am avut un Accord Cl7 2.0, asemanator sa zicem cu Mazda (desi mai rapid decat Mazda 3 2.0 a unui prieten in realitate) si nu as fi pus pe el nimic mai sus de PS3. De aceea zic sa uiti de RSR/ R888.

                              Pur si simplu pentru clasa aia de putere, PS3 sau echivalent sunt super suficiente, confortabile, rezistente, bune pe ploaie (chiar super bune), silentioase etc.

                              Pentru ce ai vrea sa scarifici atatea chestii? Nu se merita, zau... Si cum am scris mai sus, am avut pe Accord RE050. Avantajele erau minore fata de dezavantaje.

                              PS3 sunt perfecte pentru Accord, la TypeR sa zicem ca se poate mai bine.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment

                              Working...
                              X