Centralizator particularitati si bug-uri pt fiecare model Honda!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by B01PCR View Post
    rezolvat definitiv - in service. Mentionez ca am semnalat problema de 2 ori in service, prima oara cu ocazia unui incident, rezolvat dar dupa cateva saptamani aparand iar, ulterior rezolvat definitiv se pare la revizia de 20.000.
    Pai si cum l-au rezolvat definitiv? Nu putem avea si noi solutia?


    Inca un bug (cel putin la mine): uneori, geamul dreapta spate nu functioneaza cand masina este oprita, de la nici un buton; nici daca opresti si repornesti motorul; dupa ce misti masina un pic, isi revine. Presupun ca este vorba de un contact imperfect, dar cred ca e putin probabil sa fie usor de depistat.

    Comment


    • #32
      Esti in garantie? Mergi la service. Daca nu, desfa fata de usa si vezi de contactele alea .
      '08 Civic Sedan 1.8 M/T New Red Pearl

      Comment


      • #33
        Sunt in garantie, dar numai timp de pierdut pe la service nu am...asta odata; a doua oara, in zilele ce vor urma oricum intentionez sa desfac toate usile sa le insonorizez, deci ma voi uita oricum la eventualele contacte

        Comment


        • #34
          Ar mai fi de adaugat pt FD1, dar cred ca e valabil pt cam toate modelele:
          - caseta de directie de kko, pica in draci

          Comment


          • #35
            asa e modelu'!!!pica caseta ca deh,nu le face HONDA domle'!!!pica alea,nu e honda de vina,pica ailalta..intamplarea!HONDA is just perfect!!!!
            eu am 2 castete schimbate!asa e modelul!!
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • #36
              As avea si eu 2 intrebari pt cei care stiu despre ce e vb:
              - Filtrele de aer si cel de polen trebuiesc verificate periodic de catre mine si eventual curatate sau asta se face doar la reviziile programate?
              - Am o mica problema legata de geamul stanga fata, si anume cand ii dau comanda de ridicare pe AUTO, uneori, aleator, urca pana la 90% si apoi coboara imediat de unde a plecat ca si cum ar fi sesizat un obstacol. Am citit pe undeva pe forum ca ar fi o problema legata de aderenta sticlei la garnitura de cauciuc, si poate fi rezolvata cu un spray siliconic. Imi puteti spune si mie va rog ce marca si unde pot sa gasesc asa ceva?
              Tnx in advance!

              Comment


              • #37
                La partea cu filtrul de polen iti recomand sa-l schimbi cel putin la 10mii km, daca nu mai des, e o operatie pe care o poti face foarte usor singur, nu e nevoie de nici o cunostinta tehnica, doar ca e amplasat in spatele torpedoului; eu m-am uitat ieri la al meu, si dupa 10mii facuti 80% in Bucuresti, e plin de praf de parca l-as fi turnat eu cu mana acolo, nu doar ca e innegrit, e un strat de 1 mm grosime.
                Legat de solutia pentru geam, in prima faza supla chederele cu aer (la o vulcanizare ceva) si pe urma poti sa il gresezi cu o solutie siliconica pe care o poti gasi fie in benzinarii, fie la magazinele auto, doar sa fie ceva mai de calitate.
                Totodata, mai incearca si sa calibrezi geamul, ii dai comanda de coborare si tii apasat pana coboara si inca 3-5 secunde peste, la fel la urcare.

                Ar trebui sa iti rezolve ambele probleme.
                Last edited by BlackMagic; 26-04-10, 09:28.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #38
                  Aha, o sa ma uit si eu maine sa vad daca gasesc accesul spre el. Legat de spray-ul siliconic as avea nevoie de informatii mai exacte pt ca , chiar nu ma pricep la asa ceva, n-as stii ce e mai de calitate si ce nu, decat daca as lua ce e mai scump... dar asta nu e intotdeauna un indicator clar de calitate.
                  Last edited by mpop; 25-04-10, 22:40.

                  Comment


                  • #39
                    Accesul la filtru e simplu: deschizi torpedoul, desfaci tija de plastic din dreapta, si pe urma apesi pe lateralele torpedoului, din exterior spre interior, si se va deschide complet in jos (vezi sa nu ai nimic in el, iti vor cadea toate pe podea).
                    Ai sa vezi pe urma caseta filtrului, vezi ca are in laterale 2 cleme pe care trebuie sa le apesi si pe urma sa tragi de caseta, va iesi foarte usor.

                    Sa fii atent la montajul filtrului, flow-ul de aer este de sus in jos, si trebuie sa fie desenat si pe filtru modul de trecere a aerului prin el, dar ai si pe caseta de plastic a filtrului o sageata.

                    Cu spray-ul siliconic, personal nu stiu ce sa iti recomand, n-am fost nevoit sa folosesc pana acum, dar fie poti sa intrebi la service ce-ti recomanda, fie la un magazin auto mai serios (recomand Augsburg, baietii de acolo sunt f ok si stiu despre ce vorbesc).
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • #40
                      Saru'mana mult! Explicatii de nota 10!

                      L.E. L-am gasit, l-am curatat un pic ca era foarte jegos. Locatia a fost exact cum ai descris-o. Inca o data multumesc!
                      Last edited by mpop; 26-04-10, 15:02.

                      Comment


                      • #41
                        Salutare LittleM@n,
                        Am si eu o rugaminte. Cum faci insonorizarea asta aditionala a usilor? Poti sa-mi dai si mie detalii? Si poze? Multumesc.
                        mircea
                        Accord '07 2.0 ES, M/T, silver

                        Comment


                        • #42
                          Problema geam electric automat sofer

                          Salut,

                          Am o Honda Civic sedan AT/2008 si am observat ca geamul se comporta uneori ciudat. Cand incerc sa il ridic uneori folosind modul automat sau tinand butonul se blocheaza la jumatate, tremura si nu mai vrea sa se ridice. Reusesc doar dupa multe incercari. Cand reusesc sa il ridic tremura un pic si usa si se aude un zgomot din usa.

                          Puteti sa ma ajutati cu o sugestie sau sa imi spuneti ce ar putea sa aiba ?

                          Multumesc

                          Comment


                          • #43
                            Are acelasi lucru pe care l-a avut si geamul celorlati colegi posesori de 4D. E un defect la cheder sau la dispozitivul de ridicare a geamului. Mergi la service si se va rezolva la un moment dat.
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • #44
                              Salut,

                              Am 58000 km cu civicul meu 5D Executive luat in Decembrie 2008 si am avut urmatoarele probleme :

                              Prima reparatie pe garantie masina avea jumate de an - cheder luneta - curgea apa in portbagaj.
                              Ambreiajul a inceput sa mi cloncane pe la 10000 km si de atunci nu mai asa face...primul remediu a fost a celor de la Asko sa greseze tija...degeaba dupa 1000km depinde cum mergi cu ea incepe din nou. La mine a inceput la un moment dat sa faca destul de tare si mi au schimbat pompa de ambreiaj cu totul, dupa inca 10000 km la fel face pedala parca mai incet ca si zgomot... Am fost la Asko si mi sa spus cu zambet pe buze ca toate fac asa....
                              Anvelopele pe care le a avut masina la cumparare au fost Michelin Pilot Primacy cu profil asimetric. Suntem in 2012 cauciucurile mai au profil inca nu sunt uzate sa nu mai mergi dar au un zgomot interior oribil si niste zgomote de rulaj ciudate. Aiurea! Deobicei cand ti se vinde o masina ce e din fabrica e cel mai bun....cel putin asa se spune la unele marci mai consacrate.
                              Bateria de pe masina - rusine! daca lasi masina pe avarie juma de ora e pa.Am ramas fara baterie la spalatorie...pt ca mi se facea curat in masina si mergeau plafonierele + lumina din portbagaj. Locul destinat bateriei sub capota inclusiv plasticul cu care este imbracata bateria ca sa fie estetica partea motorului este facut doar pentru baterie de masura aceea .....care nu se prea gasesc pentru ca sunt japoneze...si nu stiu daca ti ai mai lua in primul rand daca te lasa asa de repede, mai cer si 100 de euro pe ea cei de la Asko....asa ca mi am luat o baterie Bosh care bineinteles ca e luata pe dimensiuni dar trebuie sa lasi bateria nemascata , nu mai intra plasticul acela pe ea ba mai rau sta si foarte prost in lacasul ei . Bateria din fabrica ar trebui sa fie cea mai buna ...cel putin asa se spune la unele marci mai consacrate.
                              Caseta de directie schimbata la 53600km sesizat zgomot in volan + joc...dar defapt eu asa am luat masina si nu am comentat nimic pana nu mi au schimbat o ei.
                              Toata partea de plastic din fata de pe parbriz scartaie in interior.
                              Discuri de frana destul de sensibile si cu o durata de viata mica.Placute bune parerea mea la inceput sau combinatia placute stoc cu discuri stoc sunt bune un timp.
                              Vopsea proasta , culorile sunt ok chiar daca nu mai pot fi reproduse in totalitate...am avut un mic accident si sunt diferente mari.
                              Lacul aproape inexistent , efect de coaja de portocala din anumite unghiuri.
                              Proiector ceata - de 3 ori am schimbat proiectorul de ceata dreapta , sunt foarte mari si daca mergi la drum lung si esti norocos sa iei o piatra fix acolo e pa.
                              Senzor de polei care apare pe afisajul multifunctional intra mereu la 3 grade celsius......de ce?pentru ca nu e polei pe jos si nici macar mazga.....ok
                              Sunet imbecil de avertizare ca ti ai lasat cheia in contact.
                              Amortizoare spate care scartaie la rece...cel putin mie asa i mi faceau pana sa faca tratament cei de la Asko, au bagat pe tija amortizorului un fel de ulei pulverizat...nu stiu sincer daca este ok dar cel putin nu mai face zgomot de mult timp.
                              Afisajul central cel cu clima,audio,cd,radio,ceas...cred ca e facut pe vapor....dupa nici 10000km mi se vedeau toate informatile aproape de pe el cand dadeam drumu la clima, sau mergea cd-ul .....mi sa schimbat toata unitatea audio...mi sa zis la Asko ca unitatea audio dadea un semnal prost afisajului.Dupa inca 20000km la fel face poate putin mai fad. Cred ca si unitatea audio este facuta prin Indonezia pe undeva....Sistemul audio ce e drept este decant ca si performante.
                              Semering planetara schimbat la prima revizie scapa ulei asa a venit masina din fabrica, schimbat la Asko si de atunci e bine.
                              Maner usa prost....dar frumos!
                              Aer conditionat zgomotos....cu clima mea "bizonica" aia din spate vara sunt lesinati de caldura un timp iar iarna sunt lesinati de frig ca nu ajunge caldura la ei.Pacat ca nu are guri de aer si in spate.
                              Spatiul de depozitare de langa frana de mana dupa un timp scartaie zici ca deschizi un oblon vechi.Iar scrumiera si acuma miroase urat rau de tot si nu fumez in masina.
                              Termometrul montat afara care indica temperatura de afara nu cred ca arata prea bine, sau dupa accident baieti nu au montat ceva bine....am umblat la marja aceea din calculator si ai doar 2 posibilitati +3 sau -3...
                              Trepidat in bord la anumite turatii destul de zgomotos si de plastic.
                              Scartait in portiera nu stiu de la ce....
                              Geamul din fata si in stanga si in dreapta trebuie sa le strangi cam o data pe an pentru ca si fac joc.....centrarea lor si jocul fiind tinute intr un singur surub care se slabeste de la gropi....
                              Si mai sunt multe lucruri de spus despre Honda in Romania ca pana la urma nu trebuie sa uitam ca suntem in Romania din toate punctele de vedere!
                              Masina iese din garantie in 3 ani a mea a iesit cred ca o mai tin 2 ani....cred ca civic-urile noi sunt de consum si tin 5 ani ca sa nu bagi substantial niste bani in ea.Poate daca ai garaj si stai intr o tara unde nu este praf,pietre pe drum sau oameni cu cheia in mana ar fi o masina si mai buna.
                              Au multa electronica prea multa pentru cat avea civicul anterior, mecanica mai putina, stabilitate mult mai mica desi poti sa te joci cu ea daca sti, performantele sportive ti le da daca sti sa ti le culegi singur de la ea, placerea de aconduce la fel.Motorul este foarte bun cu toata proportia de greutate de pe fata, spatele lasa de dorit.
                              Dar daca ar fi sa mi cumpar alta masina tot Honda mi as lua pentru ca mi place!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by lucpoint View Post
                                Senzor de polei care apare pe afisajul multifunctional intra mereu la 3 grade celsius......de ce?pentru ca nu e polei pe jos si nici macar mazga.....ok
                                Nu exista senzor de polei. E o notificare de polei care apare intre +3 si -3 grade Celsius, deoarece e zona de temperatura in care apare cel mai des poleiul.

                                Am si la Laguna din 2003 asa ceva (nu apare steluta dar palpaie afisajul de temperatura exterioara in acest interval),
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X