Ce ziceti? Va cer parerea intrucat nu pot sa zic ca ma pricep la motoare foarte mult, dar uitandu-ma strict la perfomante si la ce a scris presa, mi se pare interesant. Merita admirat acest motor de la VAG?
Ce am remarcat eu:
1. putere relativ mare din cilindree relativ mica
2. cuplu enorm pentru o benzina, comparabi cu cel al unui diesel
3. cuplu mare pe o plaja larga de turatii
4. pretentios cu benzina (minim CO 98)
5. consum nu foarte mare
E cineva care le-a condus pe amandoua? Care e mai placut la condus (din prisma confortului pe de o parte si din prisma sportivitatii pe de alta parte)? E i-VTEC-ul la care simti ca trage si dupa 4000 de ture? Se simte cuplul TFSI-ului chiar asa mare precum pe hartie?
P.S. Sper sa vad replici de genul "tu compari pere cu mere, unul e turbo celalalt e aspirat bla bla bla"...ambii producatori incearca sa-si vanda motoarele, fac masini in aceleasi clase, ba chiar Honda tinteste, mai nou, segmentul tinta al Audi. Si din aceasta perspectiva pot fi comparate.
Ce am remarcat eu:
1. putere relativ mare din cilindree relativ mica
2. cuplu enorm pentru o benzina, comparabi cu cel al unui diesel
3. cuplu mare pe o plaja larga de turatii
4. pretentios cu benzina (minim CO 98)
5. consum nu foarte mare
E cineva care le-a condus pe amandoua? Care e mai placut la condus (din prisma confortului pe de o parte si din prisma sportivitatii pe de alta parte)? E i-VTEC-ul la care simti ca trage si dupa 4000 de ture? Se simte cuplul TFSI-ului chiar asa mare precum pe hartie?
P.S. Sper sa vad replici de genul "tu compari pere cu mere, unul e turbo celalalt e aspirat bla bla bla"...ambii producatori incearca sa-si vanda motoarele, fac masini in aceleasi clase, ba chiar Honda tinteste, mai nou, segmentul tinta al Audi. Si din aceasta perspectiva pot fi comparate.
Comment