If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pai nu se schimba? sau cand se schimba. cu ce ulei ar trebuie sa mearga 1,4MA8 5w40 sau la 230,000 cu 10w40? cum imi dau seama? cat costa un ambreaj ptr modelul asta...link..etc.
Ii schimbi doar daca nu se mai pot regla sau alta defectiune la ei....acum depinde cat ulei "papa" sau nu "papa" in functie de asta iti dai seama ce vascozitate ar trebui sa aibe uleiul.Daca e ok motorul mergi linistit pe 5w40.uite un link de unde am luat cateva piese de la ei www.autokarna.ro sper sa te ajute
"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise." "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
la 230,000km cat are masina, vrei sa zici ca ar mai fi mers cu 5w40, asta in cazul in care nu manca ulei, altfel inseamna ca daca il haleste trebuie trecut la unul mai gros. dar uleiul nu il mananca din cauza uzurii? ce piese pot fi uzate de mananca ulei?
la 230,000km cat are masina, vrei sa zici ca ar mai fi mers cu 5w40, asta in cazul in care nu manca ulei, altfel inseamna ca daca il haleste trebuie trecut la unul mai gros. dar uleiul nu il mananca din cauza uzurii? ce piese pot fi uzate de mananca ulei?
Nu trebuie sa te mire rulajul masinii totusi , a mea are aproape 200.000 de km si recent i-am pus 5W40 .Ceva obiectii pot fi , dar sa stii ca daca motorul a fost intretinut nu are voie sa sa nu-i placa. Chiar vad ca se aude exeplar , in ciuda ce mi s-a spus ca vor tacani tachetii.
Dupa mine un motor Honda poate da semne de consum de ulei cam dupa 300.ooo de km si asta avand in vedere ca ,,s-a tras,, de el .
ok, dar nu poate confirma nimeni, ca motorul de 1,4 ma8 cu ce tip de ulei vine din fabrica?
Nu, nu poate...
PS: Serios vorbind... ce te intereseaza pe tine, cu ce ulei vine din fabrica? L-ai luat de nou? A iesit acum sase luni din fabrica si esti la primul schimb de ulei? Mai bine te interesezi ce ulei e mai bun pentru motorul tau, asa cum se prezinta el azi. Mai bine spune-ne in ce regim de functionare il exploatezi. De exemplu, eu ti-as recomanda Valvoline MaxLife 10W40, sau (si mai bine - un ulei excelent) Valvoline MaxLife 5W40 sau 5W30.
PS2: sa stii ca nici la masinile noi nu se stie cu ce ulei vin din fabrica. De exemplu, la masina pe care o am eu ultima: un dealer zice ca vine cu Honda 0W20, altul zice ca vine cu Honda 5W40, eu am luat-o din Ungaria, si tipa care mi-a vandut-o a zis "sa pun numai 5W40 sintetic". Bine, pana acum am pus Honda 5W30 la primul schimb, si un amestec de Honda 5W30 cu Honda 0W20 la al doilea. Motorul merge in continuare excelent, conumul de ulei ~0. La al treilea schimb, am sa pun tot amestec de Honda 5W30 cu 0W20, iar la urmatorul, am sa pun AMSOIL 0W30. Mi-a zis motorul meu (la ureche), ca asta i se potriveste cel mai bine.
"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise." "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
scuze de offtopic....suntem de ceva posturi asa,sa inteleg ca tu amesteci uleiurile cu specificatii diferite? care e ideea?
Si eu, scuze de OT. Daca vrei sa obtii o alta specificatie de ulei, decat cele standard, atunci poti sa le amesteci. De exemplu, in cazul meu, am obtinut ceva de genul 2,5W25. Ma rog, eu le-am amestecat, in primul rand pentru ca asta aveam in casa. Acum, de exemplu am trei bidoane de Honda 5W30, deci la urmatorul schimb, mai pun un litru de Honda 0W20. Nu se intampla nimic daca le amesteci, toti producatorii de uleiuri specifica asta pe site-urile lor.
"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise." "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Salut Domnilor,
Razvan p. sohc 16 v il mai gasesti la bmw pe motoarele mici ex: 1.6l 115 cai . chiulasa seamana mult cu cea de honda.
Doua axe versus una singura ? Merg pe una . Fizica elementara ne invata ca reducand partile in miscare cresti randamentul . Dar daca vorbim de reglaje fine ale distributiei atunci dohc-ul are avantajul clar. Din cauza asta majoritatea "modificatorilor" de motoare merg pe doi arbori. Ma bucur ca v-am regasit la fel de patimasi si civilizati.
un "reaplay with quote" ar fi fost necesar.ca sa putem reincropi discutia!cat despre SOHC-HONDA,nu multumesc!acum ar fi trebuit sa imi schimb masina si pretul ar fi fost ok,dar nu.te frustreaza realmente acel motor!mai bine DIESEL.
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment