Buna seara,
imi cer scuze daca am postat gresit. Detin o Honda Logo 1.3L, 65CP, si am o problema: se supraincalzea si pornea ventilatorul la radiator cand voia el.
Bun, am incercat o schema de pe youtube cu o agrafa in mufa de la senzorul de temperatura sa-i faci circuit direct, dat drumul la aerul conditionat si daca porneste fiind circuit direct inseamna ca e senzorul.
Bun, zis si facut, am testat am zis ca e senzorul si am comandat altul si l-am inlocuit, apoi iar urca temperatura si la fel ventilatorul nu pornea.
Bun, am zis ca e thermostatul, am comandat altul si va dati seama ca pana a venit eu am tot circulat cu masina si se supraincalzea de fiecare data.
Azi mi-a ajuns thermostatul bun, desfac suruburile, desfac galeria de la thermostat, pe cand sa vad ca din fostul thermostat a ramas doar garnitura si cu fierul de langa garnitura in rest totul a disparut.
Bun l-am schimbat si ala, pus totul la loc, iar apoi am zis sa mai verific uleiul ca nu l-am mai verificat de cateva saptamani si de atunci am tot mers cu ea incinsa.
Scot tija vad ca e sub nivel si ceva mazga pe capatul tijei, zic ba ca e ceva mizerie cumva pe tija, scot si verific de 3-4 ori, tot la fel, pe urma am desfacut capacul motorului sa vad cum se prezinta si observ in capac o mazga de culoarea cafelei cu lapte dar asa mazgos ca si cum ar fi inchegat... Si merge masina de parca merge in 2 timpi si se ineaca, nu mai trage, se aude si ciudat motorul si la relanti si cand merg cu ea, ca si cum s-ar infunda, acum am zis ca mai incerc ceva.
Am comandat filtru de ulei cu ulei, si am zis ca ii schimb uleiul si filtrul si pun alt ulei iar pe urma ii fac un drum de 100 km sa vad daca isi revine...vreo idee ce ar putea fi?
Am inteles ca ar putea fi volanta, dar nu stiu...am nevoie de pareri si sfaturi. Ideea e ca vreau sa ajung pana in Romania din Germania, vin de tot acasa si pe urma ma ocup de ea cum trebuie, dar vreau sa ajung macar cu ea acasa fara probleme.
Multumesc anticipat!
imi cer scuze daca am postat gresit. Detin o Honda Logo 1.3L, 65CP, si am o problema: se supraincalzea si pornea ventilatorul la radiator cand voia el.
Bun, am incercat o schema de pe youtube cu o agrafa in mufa de la senzorul de temperatura sa-i faci circuit direct, dat drumul la aerul conditionat si daca porneste fiind circuit direct inseamna ca e senzorul.
Bun, zis si facut, am testat am zis ca e senzorul si am comandat altul si l-am inlocuit, apoi iar urca temperatura si la fel ventilatorul nu pornea.
Bun, am zis ca e thermostatul, am comandat altul si va dati seama ca pana a venit eu am tot circulat cu masina si se supraincalzea de fiecare data.
Azi mi-a ajuns thermostatul bun, desfac suruburile, desfac galeria de la thermostat, pe cand sa vad ca din fostul thermostat a ramas doar garnitura si cu fierul de langa garnitura in rest totul a disparut.
Bun l-am schimbat si ala, pus totul la loc, iar apoi am zis sa mai verific uleiul ca nu l-am mai verificat de cateva saptamani si de atunci am tot mers cu ea incinsa.
Scot tija vad ca e sub nivel si ceva mazga pe capatul tijei, zic ba ca e ceva mizerie cumva pe tija, scot si verific de 3-4 ori, tot la fel, pe urma am desfacut capacul motorului sa vad cum se prezinta si observ in capac o mazga de culoarea cafelei cu lapte dar asa mazgos ca si cum ar fi inchegat... Si merge masina de parca merge in 2 timpi si se ineaca, nu mai trage, se aude si ciudat motorul si la relanti si cand merg cu ea, ca si cum s-ar infunda, acum am zis ca mai incerc ceva.
Am comandat filtru de ulei cu ulei, si am zis ca ii schimb uleiul si filtrul si pun alt ulei iar pe urma ii fac un drum de 100 km sa vad daca isi revine...vreo idee ce ar putea fi?
Am inteles ca ar putea fi volanta, dar nu stiu...am nevoie de pareri si sfaturi. Ideea e ca vreau sa ajung pana in Romania din Germania, vin de tot acasa si pe urma ma ocup de ea cum trebuie, dar vreau sa ajung macar cu ea acasa fara probleme.
Multumesc anticipat!
Comment