+ 6 HP with the Jnjen CAİ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • + 6 HP with the Jnjen CAİ





    always AT by AT
    www.facebook.com/almanci

  • #2
    super
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • #3



      [hsimg]http://img137.imageshack.us/img137/5765/07102008411vx4.jpg[/img]

      always AT by AT
      www.facebook.com/almanci

      Comment


      • #4
        deci se castiga ceva nu e doar in capul nostru
        HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
        HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
        vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
        KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

        Comment


        • #5
          In sfarsit o dovada...chiar asteptam de mult, cu toate ca mi se pare cam mult 6 cai doar de la CAI.
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

          Comment


          • #6
            acum m-am intors de la dyno. +4 cai cu injen la mine. maine primesc graficele sa le postez
            HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
            HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
            vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
            KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

            Comment


            • #7
              Guys I think Tuner don't speak romanian

              Comment


              • #8
                He does't! At leastI think so as far as he didn't say a written word here!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mad_wob View Post
                  acum m-am intors de la dyno. +4 cai cu injen la mine. maine primesc graficele sa le postez
                  Dacă ne prezinți și graficul cu motorul tau original făcut în aceeași zi, atunci te credem.
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #10
                    ok, sa zicem ca tu nu ma crezi, trecem peste....
                    HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                    HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                    vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                    KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                    Comment


                    • #11
                      Păi și atunci noi de unde știm că tu ai 4 cai frumoși?
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • #12
                        Daca testul de putere se face stock vs CAI in aceeasi zi si in aceleasi conditii de temp si umiditate, bineinteles, la acelasi nr de km, atunci poate fi veridic, in rest, e irelevant. Castigul asta de 6 cp conteaza destul de putin pt ca o mare parte se pierde pana la roti. Cel putin asta e parerea mea dupa ce am citit si am si testat cu a mea stock vs una cu "orificiile nazale si anale" ceva mai eliberate.

                        Comment


                        • #13
                          uitati-va la acele teste DYNO facute la iasi pe cele 3 CL7.cryo are CAI-INJEN!deci un castig de 3.85cp si 10 nm cuplu merita!la 200cp de ce nu ar fi posibil daca pe K20Z2 castigi ~4cp?

                          doc,nu imi amintesc ca cineva din bucuresti sa fi postat un grafic dyno!ca sa ne contrazicem ar fi bine sa o facetzi!

                          bogdan,da testul a avut loc in conditziile expuse de tine!
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • #14
                            Teste pentru Fujita SRI, oare a realizat cineva?
                            B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                            Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by razvan p. View Post
                              ... testul a avut loc in conditziile expuse de tine!
                              Deci cryo a facut de doua ori dyno in acea zi? O data stock si odata cu CAI ?
                              Ori ati comparat cu celalalt Accord stock prezent la stand ?
                              Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                              Comment

                              Working...
                              X