Anulare Filtru particule

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anulare Filtru particule

    Salutare ,


    Stie careva unde as putea anula filtru de particule DPF in Bucuresti ?

  • #2
    http://www.hondafan.ro/forum/showthr...u-de-particule
    The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
    https://www.instagram.com/iamrusu/

    Comment


    • #3
      Mersi ,


      Ai idee cum se face regenerarea ?
      Sa incerc sa merg pe autostrada cu ea turata cativa km si isi revine?

      Comment


      • #4
        Nope, nicio idee n-am avut diesel.
        The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
        https://www.instagram.com/iamrusu/

        Comment


        • #5
          Inainte sa ii rupi ficatii pe autostrada, povesteste-ne ce face masina acum. Cati km are acum?

          Despre anulare dpf gasesti destul de multe informatii aici: www.anularedpf.ro.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #6
            Originally posted by Doc View Post
            Inainte sa ii rupi ficatii pe autostrada, povesteste-ne ce face masina acum. Cati km are acum?

            Despre anulare dpf gasesti destul de multe informatii aici: www.anularedpf.ro.
            Salut Doc,


            Masina momentan sta acum , a fost adusa din Germania saptamana trecuta si are 170k cu carte service la Honda , deci tind sa cred ca sunt si reali.

            Ieri am fost la rar si a aparut pe display mesajul "DPF cleaning required" fara simbolul "!" dupa simbolul de DPF . Am trecut rarul pana la urma cu "ceva ajutor" .
            Am citit in cartea ei ca trebuie sa merg cu 15-20 min cu o viteza constanta mai mare de 60 km/h . Crezi ca o sa reusesc ?

            Comment


            • #7
              Doar la service se poate anula semnul de pe bord si se face o curatare fortata. Va spun asta ca unul care am avut 2,2 diesel. Dar la 170K pot fi probleme, in sensul ca filtrul DPF trebuie socotit ca un consumabil. La service se pune pe tester care va spune cat e de infundat si daca aveti carbon si cat in filtru. De la analiza acelor date se vede ce se va face mai departe.
              La motorul de 1,6 diesel da, se desfunda filtrul pe autostrada, la acesta nici vorba.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

              Comment


              • #8
                Trebuie sa iei in calcul ca filtrul de particule este consumabil si Honda recomanda inlocuirea lui cam la 180.000km. Asta nu inseamna ca el nu se poate colmata si mai devreme. Mi-au trecut prin mana modele Honda 2.2 i-dtec cu filtru de particule infundat la 40.000km. La Honda daca apar mesaje de avertizare in bord sau limitari de putere din cauza filtrului de particule, acestea nu pot fi eliminate decat prin regenerare fortata pe tester. Mai mult ca sigur mesajul aparut in bord nu este unul singular. Vor mai apare si altele chiar daca ii faci o regenerare fortata. Nu degeaba le vand nemtii si ajung la noi. In plus, daca te apuci la numarul acesta de km (real sau nu) sa resuscitezi dpf-ul colmatat, risti sa distrugi mai multe la masina. Cartea de service la o masina sh ce nu a fost cumparata de la un dealer Honda, de cele mai multe nu valoreaza 2 lei.
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Doc View Post
                  Trebuie sa iei in calcul ca filtrul de particule este consumabil si Honda recomanda inlocuirea lui cam la 180.000km. Asta nu inseamna ca el nu se poate colmata si mai devreme. Mi-au trecut prin mana modele Honda 2.2 i-dtec cu filtru de particule infundat la 40.000km. La Honda daca apar mesaje de avertizare in bord sau limitari de putere din cauza filtrului de particule, acestea nu pot fi eliminate decat prin regenerare fortata pe tester. Mai mult ca sigur mesajul aparut in bord nu este unul singular. Vor mai apare si altele chiar daca ii faci o regenerare fortata. Nu degeaba le vand nemtii si ajung la noi. In plus, daca te apuci la numarul acesta de km (real sau nu) sa resuscitezi dpf-ul colmatat, risti sa distrugi mai multe la masina. Cartea de service la o masina sh ce nu a fost cumparata de la un dealer Honda, de cele mai multe nu valoreaza 2 lei.
                  Am inteles, deci cel mai indicat pentru a economisi timp si bani este sa il anulez ,nu?

                  Comment


                  • #10
                    Pun aceasta întrebare și aici asa cum am pus-o pe mai multe forumuri (cu riscul de a îmi lua înjurăturile de rigoare): la viitorul copiilor voștri va gândiți când anulați filtrele? Știți ca rolul lor este de a opri particule microscopice care sunt considerate cancerigene? Doar încerc sa va fac sa conștientizați ca nu e ok sa faceti asta. Privita ca o actiune individuala ti se pare ca nu e nimic rau, dar cand vezi ca toată lumea face la fel indiferent de marca...si ne mai intrebam de ce e bucurestiul cea mai poluata capitala europeana. Când toată Europa încearcă intr un fel sau altul sa renunțe la diesel, noi le luam si le mai scoatem si filtrele...

                    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cosmins View Post
                      Pun aceasta întrebare și aici asa cum am pus-o pe mai multe forumuri (cu riscul de a îmi lua înjurăturile de rigoare): la viitorul copiilor voștri va gândiți când anulați filtrele? Știți ca rolul lor este de a opri particule microscopice care sunt considerate cancerigene? Doar încerc sa va fac sa conștientizați ca nu e ok sa faceti asta. Privita ca o actiune individuala ti se pare ca nu e nimic rau, dar cand vezi ca toată lumea face la fel indiferent de marca...si ne mai intrebam de ce e bucurestiul cea mai poluata capitala europeana. Când toată Europa încearcă intr un fel sau altul sa renunțe la diesel, noi le luam si le mai scoatem si filtrele...

                      Sent from my SM-G930F using Tapatalk
                      E foarte adevarat ce spui, dar nu incerca sa ajungi la constiinta oamenilor, degeaba!
                      deoarece toti din jur fac asa.
                      Pentru rezolvarea situatiei e nevoie de autoritati.
                      PS: am si o veste "buna" pentru tine
                      http://stirileprotv.ro/stiri/financi...nificativ.html
                      Last edited by InjectoR; 17-02-17, 10:23.
                      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                      … Jazz do it ...

                      Comment


                      • #12
                        nu sunt "considerate" cancerigene
                        sunt cancerigene
                        eu cand am luat masina actuala mi-am asumat aceasta poveste cu filtrul - incerc sa impiedic cat mai mult sa apara problemele (oricum merg in afara orasului aproape weekend de weekend)
                        daca o sa apara o sa le reglez, daca se va defecta si voi fi silit sa il schimb o sa fac asta si apoi vand masina si prescriu totul la experiente nasoale cu DPF
                        dar nu am de gand sa il anulez

                        din pacate diesel-ul in EU este un ecosistem foarte dezvoltat - daca vrei masina SH in RO si nu vrei diesel poti astepta mult si bine
                        problema nu trebuie si nu poate fi rezolvata la nivel individual ci la nivel de autoritati si producatori; din punctul meu de vedere resposabilitatea cea mai mare este la producatorii care au impins inainte aceasta tehnologie - evident mai tentata ca si performante - fara a avea o solutie fiabila pentru problema particulelor; ca si cumparator, daca nimeni nu iti semnaleaza povestea asta iti iei o teapa super babana; iar solutia anularii filtrului e cea mai la indemana - eu inteleg lumea care face asta; nu fac judecati de valoare

                        partea trista este ca se pare ca si motoarele pe benzina cu injectie directa genereaza cantitati mari de particule
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cosmins View Post
                          Pun aceasta întrebare și aici asa cum am pus-o pe mai multe forumuri (cu riscul de a îmi lua înjurăturile de rigoare): la viitorul copiilor voștri va gândiți când anulați filtrele? Știți ca rolul lor este de a opri particule microscopice care sunt considerate cancerigene? Doar încerc sa va fac sa conștientizați ca nu e ok sa faceti asta. Privita ca o actiune individuala ti se pare ca nu e nimic rau, dar cand vezi ca toată lumea face la fel indiferent de marca...si ne mai intrebam de ce e bucurestiul cea mai poluata capitala europeana. Când toată Europa încearcă intr un fel sau altul sa renunțe la diesel, noi le luam si le mai scoatem si filtrele...

                          Sent from my SM-G930F using Tapatalk
                          Ai dreptate , dar nu pe toti ne tine buzunarul sa platim 2000 E pe un filtru . Daca tu ai si vrei sa imi faci unul cadou sa stii ca nu ma supar .
                          Cum naiba sa iti permiti in RO o masina noua (nu conteaza marca) cand salariile sunt de 6-7 ori mai mici fata de cele din vest?
                          Propune tu o solutie pentru noi dar nu una fantezista

                          Comment


                          • #14
                            Cum poți scrie idioțenia asta? Daca unul se îmbolnăvește de plămâni de la particulele alea, îi plătești tu tratamentul? Dacă moare de la asta? Cred ca ai o problemă serioasă la modul de gândire.

                            Sent from my SM-G935F using Tapatalk
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • #15
                              Daca adevaratul motiv ar fi ecologia, pai guvernele/statele ar trebui sa mai si subventioneze inlocuirea filtrelor, caci e in interesul tuturor.
                              Din pacate se considera ca este mult mai "eco" sa-ti cumperi o masina noua (cu si mai multi cai!) odata la ....x ani.
                              Last edited by InjectoR; 17-02-17, 11:40.
                              Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                              … Jazz do it ...

                              Comment

                              Working...
                              X