Catalizator sport pentru Civic EP2 - pareri!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Catalizator sport pentru Civic EP2 - pareri!

    Vreau sa stiu si eu daca montezi un catalizator sport gen magnaflow e posibil sa iti apara eroare in bord de la sonda lamda? sau daca se merita bineinteles impreuna cu mainfold si cat back?
    iar as vrea sa stiu daca ar merge pus un catalizator de EP3 pe EP2 ma refer strict la problemele aparute de la senzori.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 09-03-14, 11:02.
    sigpic

  • #2
    In general e nevoie de un defouler dacă catalizatorul nu e construit deja așa.
    Clar împreună cu manifold şi catback vei avea cele mai bune rezultate, dar alege ceva de calitate. Mai scump putin, dar mai puțină bătaie de cap şi rezultate mai bune.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #3
      mai bine faci swap engine la k20

      Comment


      • #4
        swap-ul e prea scump si prea mult de munca,ma sperie partea electrica...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Nu e dracul chiar atât de negru, totuşi s-a mai făcut
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #6
            De facut stiu ca s a mai facut dar iti trebuie 3k euro cred.daca am banii aia dau ep2 ul si imi iau ep3.chestia cu evacuarea e ca poti sa o faci pe bucati

            Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk
            sigpic

            Comment


            • #7
              Nu vreau sa te descumpanesc doar vreau sa te scutesc de vreo deziluzie vis a vis de asteptari vs investitie.
              La un 1.6 pretul pe care il vei da pe o evacuare buna (pentru care oricum nu vei avea un mare castig - motor de 1.6) cred ca te va duce lejer 2/3 dintr-un motor de EP3 (parca vindea cineva pe aici unul - cu tot cu ECU si transmisie si partea electrica - daca le cumperi pe toate, partea electrica cred ca ar fi mai simpla).
              Si tot vis a vis de swap-uri poti cauta un k24 - exista un Accord Cl9 care se vinde la 1900Euro toata epava, parca.
              Sau ai optiunea sa schimbi masina cu un EP3/FN2/CL9 - desi nu sunt prea multe la vanzare.
              Dar odata ce ai una de mai sus - pornesti deja de la 200 cai iar orizontul tuning-ului ti se deschide spre mult mai mult (exista deja solutii testate) in functie de cat esti dispus sa investesti
              Asa ca mai bine studiezi cat te-ar costa un swap pentru k20/k24 si mai strangi niste bani pentru , ori schimbi masina (vezi aria de vanzari sunt cateva modele bune acolo) ori daca te multumesti doar cu un castig minim si sunet atunci mergi pe evacuare .
              dinoc
              Senior Member
              Last edited by dinoc; 08-03-14, 20:28.

              Comment


              • #8
                Sa vedem ce o mai fi si pana la anu...

                Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • #9
                  fiecare se intinde cat il tine buzunarul,sincer as investi 1000 euro pe 10cp,ceva admisie ceva evacuare si o optimizare,dar din cate am citit pt motorul asta nu prea face nimeni cip tuning,pt moment ma satisface masina,putere vs consum,se tureaza frumos,acum ca fiecare mai vrea sa imbunatateasca cate ceva,nu pot sa zic ca nu mi a trecut prin cap un swap k20,cine stii pe viitor ce iti rezerva viata,pana la urma totul se rezuma la bani...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    feedback pilot power tuning? a facut cineva modificari la evacuare la ei?
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      http://www.japspeed.co.uk/manifolds.html
                      Japspeed :are cineva idee de marca asta daca e ceva cat de cat ok?
                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X