Intro Generatia a VI -a |
Credinciosi motto-ului "A gandi global, a actiona local", Honda lanseaza in toamna anului 1997, respectiv un an mai tarziu in Europa noua generatie a modelului ACCORD. Asemanator generatiei anterioare, fiecare model este conceput, dezvoltat si fabricat acolo unde este si vandut, toate insa avand o platforma comuna si flexibila. Diferentele majore intre modelele intercontinentale sant asemanarea, la care intre versiunea nord-americana si cea japoneza sant mai mici si mai putine, la cea europeana insa sant cu adevarat majore, deoarece aceasta versiune de caroserie nu este oferita decat in Europa, Africa si Orientul Mijlociu. Agregatele care iau locul sub capota fiecarei versiuni, sant si ele o alta diferenta majora. Pe continentul nord-american si australian se continua echiparea modelelor cu motoare V6, in timp ce pe celelalte modele intercontinentale nu sant oferite sub nici o forma. Ambele forme de caroserie disponibile acestei pietei sant fabricate chiar pe teritotiul acestui continent, la care versiunea coupe este exportata in intreaga lume. Modelele devin mai mari si mai incapatoare, dar vor trebui sa ia in calcul pierderea versiunii combii si indisponibilitatea unei versiuni TYPE-R. Piata europeana dispune de cel mai mic model dintre ele produs chiar aici, de o versiune TYPE-R si mai ales incepand cu anul 2000 si de o versiune in cinci usi fabricata tot aici, unica pe piata mondiala unde este comercializat cu mare succes modelul ACCORD, dar ca si pe continentul nord-american nu va dispune de versiunea combi. Piata nipona dispune de toate versiunile posibile, mai ales ca, acolo se si fabrica doua forme de caroserie din cele trei disponibile. Tot pe aceasta piata are loc totodata si lansarea modelului geaman, TORNEO. Noi tehnici si optiuni de echipamente precum: suspensia independenta dubla la toate cele patru roti, ESP, la Honda numit VSA si detectorul de sofat neregulat isi vor gasi drumul in serie pe acest model.
ACCORD COUPE 1998 - 2002 |
MODELE 1963 - 2024